سؤال اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین دیدگاه معلمان و مدیران مـدارس نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد معلمان تفاوت وجود دارد. جامعـه آمـاری کلیـه مدیران و معلمان مدارس راهنمایی منطقه تبادکان (1749 نفر) بودند که تعداد 100 نفر بـه صورت تصادفی انتخاب شـدند. در تجزیـه و تحلیـل داده هـا از آزمـونt و آزمـون لـون استفاده شد. نتایج نشان داد بین دیدگاه معلمان و مدیران تفاوت معنی داری وجود دارد ومدیران نسبت به اهداف، روشها، محتوا، معیارها و استانداردها، شایـستگی ارزشـیابان واستفاده از نتایج ارزشیابی دیدگاه مثبت تری دارند.
کرامتی, دکتر محمدرضا, قربانی, دکتر محمود, لازمی, اشرف, باردبارجاوید, خدیجه. (1386). بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 3(11), 1-18.
MLA
دکتر محمدرضا کرامتی; دکتر محمود قربانی; اشرف لازمی; خدیجه باردبارجاوید. "بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد". فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 3, 11, 1386, 1-18.
HARVARD
کرامتی, دکتر محمدرضا, قربانی, دکتر محمود, لازمی, اشرف, باردبارجاوید, خدیجه. (1386). 'بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد', فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 3(11), pp. 1-18.
VANCOUVER
کرامتی, دکتر محمدرضا, قربانی, دکتر محمود, لازمی, اشرف, باردبارجاوید, خدیجه. بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 1386; 3(11): 1-18.