نمایه نویسندگان

ا

  • احراری، غفور تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 1-20]
  • احمدی، تهمینه نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 61-80]
  • اسدزاده، حسن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 43-56]
  • اسلامی، فرشته رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و خود پنداره ریاضی دانش آموزان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 1-12]
  • اصلاحی، محمد ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 65-84]
  • اکبری، حسین بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 121-140]
  • اکبری زردخانه، سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 141-160]
  • الله کرمی، ازاد نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 61-80]
  • ایمانی، محسن آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 1-20]
  • امیری، مجید آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 61-80]
  • انصاریان، فهیمه بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 21-46]

ب

  • باقری نیا، حسن آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 1-20]
  • بدری گرگری، رحیم تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 1-20]
  • بدلی، مهدی بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 85-100]
  • بریمانی، ابوالقاسم بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 41-60]

پ

  • پارسا، عبدالله بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 81-100]
  • پارسیان، حسین بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 67-84]
  • پرورش، عفت تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 133-152]

ت

  • تقوی مقدم، علی بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 67-84]
  • تکلوی ورنیاب، سمیه مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 21-40]

ج

  • جلیلی، سریه رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 21-40]
  • جناب زاده رودباری، مریم بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 21-46]
  • جهانگرد، حمیده تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با میانجی‌گری مهارت‌های آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 85-112]

ح

  • حاجیلو، سهیلا تعیین اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر مداخلات شناختی-رفتاری (CBT) بر کنترل خشم دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 1-20]
  • حافظیان، مریم نقش مؤلفه‌های هوش هیجانی مدیران در بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 13-26]
  • حجت خواه، سید محسن پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 101-120]

خ

  • خلخالی، علی طراحی مقیاس جامع خودسنجی مهارت‌های رهبری برای دانشجویان مدیریت [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 27-42]

ر

  • رادمنش، عصمت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 43-56]
  • رزقی، هادی رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و خود پنداره ریاضی دانش آموزان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 1-12]
  • رشیدی، علیرضا پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 101-120]

ز

  • زکی زاده، مریم مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 21-40]
  • زندی، خلیل کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 101-120]
  • زندی، سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 141-160]

س

  • سجادی، سیدمهدی آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 1-20]
  • سجادیان، ایلناز پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 47-64]
  • سعدی، محمدرضا رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 21-40]
  • سعیدیان، نرگس تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 57-66]
  • سعیدیان، نرگس بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 41-60]
  • سعدی پور، اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 43-56]
  • سلیمی، فرزانه پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 47-64]

ش

  • شاه امیری، زهرا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 65-84]
  • شجاعی، علی اصغر تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 57-66]
  • شریفی، مهدی بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 41-60]
  • شفیع آبادی، عبدالله تعیین اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر مداخلات شناختی-رفتاری (CBT) بر کنترل خشم دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 1-20]
  • شمس کلوخی، امیر بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 67-84]
  • شورورزی، محمدرضا بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 67-84]

ص

  • صادقی، علیرضا ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 153-168]
  • صادق زاده قمصری، علیرضا آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 1-20]
  • صغری سینا، فاطمه بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 41-60]

ط

  • طباطبائی، سیدسجاد تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با میانجی‌گری مهارت‌های آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 85-112]

ظ

  • ظاهری، رشید بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 41-60]

ع

  • عباسی، ابوالفضل بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 121-140]
  • عدلی، فریبا نقش مؤلفه‌های هوش هیجانی مدیران در بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 13-26]
  • عرب زاده، مهدی نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 141-160]
  • عریضی، حمیدرضا اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 113-132]
  • عزالدین، فریبا بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 85-100]
  • عظیم پور، احسان رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 21-40]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 1-20]
  • فرهادی راد، حمید بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 81-100]
  • فروغی ابری، احمد علی تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 57-66]

ق

  • قاسمی، افشین کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 101-120]
  • قاسمی رحمت آبادی، شهلا اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 113-132]
  • قاسمی مطلق، مهدی رابطه احساس تنهایی و شیوه‌های فرزند پروری با اعتیاد به تلفن همراه در دانشجویان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 101-112]

ک

  • کدیور، پروین نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 141-160]
  • کرمی، محمدرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 65-84]
  • کریمی، فریبا بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 41-60]
  • کریمیان پور، غفار نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 61-80]
  • کرمانشاهی، فاطمه بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 85-100]

گ

  • گواهی، فریبا رابطه احساس تنهایی و شیوه‌های فرزند پروری با اعتیاد به تلفن همراه در دانشجویان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 101-112]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 61-80]

م

  • محمدی پور، محمد شاخص‌های روانسنجی پرسشنامه ادراک فعالیت‌های کلاسی [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 81-100]
  • میری، افشین بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 81-100]
  • مرادی، علیرضا شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 141-160]
  • مرتضوی کیاسری، فاطمه رابطه احساس تنهایی و شیوه‌های فرزند پروری با اعتیاد به تلفن همراه در دانشجویان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 101-112]
  • میرنسب، میرمحمود تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 1-20]
  • منشئی، غلامرضا رابطه احساس تنهایی و شیوه‌های فرزند پروری با اعتیاد به تلفن همراه در دانشجویان [دوره 11، شماره 45، 1394، صفحه 101-112]
  • موسوی، ستاره آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 61-80]
  • موسوی جد، سید محمد کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 101-120]
  • مؤمنی مهموئی، حسین تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 133-152]

ن

  • نادری، عزت اله بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 21-46]
  • نجفی، حسن ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 153-168]
  • نظری خباز، حسن بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 121-140]
  • نوغانی دخت بهمنی، محسن بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 121-140]

و

  • وحدتی، سعیده پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 101-120]

ه

  • هاشمی، احمد بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 121-140]
  • هومن، عباس شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [دوره 11، شماره 46، 1395، صفحه 141-160]

ی

  • یارمحمدی، زهره نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [دوره 11، شماره 48، 1395، صفحه 141-160]
  • یزدخواستی، فریبا اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد [دوره 11، شماره 47، 1395، صفحه 113-132]