نمایه نویسندگان

آ

  • آزما، فریدون ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]

ا

  • ابراهیم‌پور، مهرداد شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 173-192]
  • احدی، حسن اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
  • احمدی، عاطفه پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • ارونتن، محمود مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
  • اسداله زاده، پانته آ ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 193-220]
  • اسدزاده، حسن اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
  • اسلامی، مرضیه ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 193-220]
  • اعزازی بجنوردی، المیرا پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • اکبری، احمد شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • امامی پور، سوزان اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 33-56]
  • ایمانی، محمدنقی ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]
  • ایمانی، محمد نقی شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
  • ایمانی نائینی، محسن ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • اولادیان، معصومه ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]

ب

  • باباجان زاده، زبیده ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]
  • باغ خواستی، فاطمه ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • باقری، سید محمدجابر نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • باقرزاده، محمد رضا شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
  • بختیارپور، سعید تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 49-62]
  • بختیارپور، سعید مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • برزآبادی فراهانی، نرگس اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 33-56]
  • برغمدی، مهدی مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 1-24]
  • بریمانی، ابوالقاسم رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 147-172]
  • برهمند، علی مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 121-146]
  • بهرامی، فاطمه اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 107-120]

پ

  • پاشا، رضا تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 49-62]
  • پاشا، رضا اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • پقه، پرویز ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]

ت

  • تقی زاده، هادی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • توکلی، زینب السادات پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]

ج

  • جان نثار، رسول نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]
  • جباری، نگین ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • جعفری، پریوش پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
  • جمالی، اختر پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]

چ

  • چرابین، مسلم شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]

ح

  • حاجیانی، فهیمه تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 25-48]
  • حافظی، فریبا اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • حیدرئی، علیرضا تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 49-62]
  • حیدرئی، علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • حسن زاده، رمضان ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]

خ

  • خوشدل مفیدی، مراد شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
  • خونساری، معصوم اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]

د

  • داوودی، حسین اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • دلبری، سیدمحسن ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • دلخوش کسمایی، ابوالقاسم شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
  • دیناروند، حسن مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]

ر

  • رحمانی، جهانبخش تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 25-48]
  • رحمانی، جهانبخش مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
  • رحمانی، جهانبخش اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • رعنایی، زهرا اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • رکنی لموکی، جواد اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • رنجبر، مختار تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • رنجبر، مریم السادات واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]

ز

  • زین الدینی میمند، زهرا بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • زنده‌دل، احمد شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]

س

  • سالاریان، فرانک ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 193-220]
  • سپاه منصور، مژگان اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 33-56]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • سلطانی، امان الله بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]

ش

  • شاه ولی، عباس تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 49-62]
  • شجاعی، سامره ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
  • شعاعی، لیلا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • شفیع پور مطلق، فرهاد رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 63-84]
  • شمس، جمال اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • شمشیری، محمدرضا تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 25-48]

ص

  • صادقی، مسعود اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 107-120]
  • صحرانشین، ابراهیم تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • صفایی، نهضت تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • صفربگلو، سیده آزاده تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 85-106]

ط

  • طاهری، فاطمه واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]

ع

  • عباسی، قدرت الله ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]
  • عرفانی، نصراله مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 121-146]
  • عزیزی، روح‌الله اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 107-120]
  • عسکری، محمد رضا مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • عسگری، پرویز مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • عصاره نژاد دزفولی، سینا تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • علیقلی‌پور، اکرم مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 121-146]
  • علمردانی، سجاد مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
  • عموزاد، قربان رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 147-172]

غ

  • غیاثی، هادی تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • غفاری، خلیل اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • غنایی چمن آباد، علی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]

ق

  • قانع، احمدعلی تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • قلی‌پور هفت‌خوانی، زهره پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
  • قلتاش، عباس تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • قلتاش، عباس تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]

ک

  • کریمی، علی اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
  • کریمیان پور، غفار نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • کشتی ارای، نرگس واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • کیمیایی، سیدعلی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]

گ

  • گلستانی، سیدهاشم اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • گلستانی، سید هاشم واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • گودرزی، کورش اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 107-120]

م

  • ماشینچی، علی اصغر تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • ماهرالنقش، فهیمه اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • ماهرالنقش، مریم اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • محمدآبادی، فاطمه پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • محمدخانی، کامران تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 85-106]
  • مرادی، محمدرضا اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • میرزایی فر، داود رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • میرعلمی، سادات پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • مستقیمی، محمودرضا ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
  • مصلح، مریم تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 85-106]
  • معینی کیا، مهدی نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • مقدم نیا، محمدمهدی پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 173-192]
  • مکوندی، بهنام تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 49-62]
  • مکوندی، بهنام مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • ملا احمدی، مجتبی رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 63-84]
  • ملیحی، قاسم اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • منصوری، احمد اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • منظری توکلی، حمدا... بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • منظمی تبار، فریبا رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • مهدیان، حسین مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 1-24]
  • مهرارا، اسداله شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
  • موسی‌زاده، فاطمه تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]
  • موسوی، سودابه سادات ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]

ن

  • نادری، حبیب اله ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 193-220]
  • نیاز آذری، کیومرث ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • نیسی، عبدالکاظم مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • نصیری قرقانی، بابک تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 85-106]
  • نظری، نبی رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • نوروزی، رضا علی اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]

و

  • وهاب، محبوبه شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]

ه

  • هاشمی، سیداحمد تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • هاشمی، سید احمد تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • هاشمیان، کیانوش پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 173-192]
  • هاشمیان‌نژاد، فریده تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]

ی

  • یاسبلاغی شراهی، بهمن اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • یمینی، محمد مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1398، صفحه 1-24]