نمایه نویسندگان

ا

  • ابهری، سرگل نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • اکبری امرغان، حسین تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • ایمانی، محسن بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 109-132]
  • ایمانی، محمدنقی ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]
  • ایمانیان، مسعود تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • امیری رشخوار، امیر طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 1-24]
  • امین فلاح، زهرا رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]

ب

  • باقرپور، معصومه رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 21-36]
  • باقری نیا، حسن تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • بختیاری، ابوالفضل ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • بخشی، حامد تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • بغم، زینب مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 25-38]

پ

  • پارسا معین، کورش شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • پیری، موسی کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • پرآذران، طیبه بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 39-58]
  • پرسته قمبوانی، فاطمه بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 39-58]

ت

  • تاروردی زاده، هاجر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 171-186]
  • تیزدست، طاهر رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • تقی پور، محمد پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 171-186]
  • تقوایی، مریم رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • تکلوی، سمیه اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 79-92]

ث

  • ثمین، طاهره اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]

ج

  • جباری، ریحانه اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]
  • جعفری، صدیقه رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • جعفرزاده، تکتم پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 59-78]
  • جعفری هرندی، رضا تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • جمال لیوانی، امنه رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 21-36]
  • جهانگیری، مهدی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 79-92]

چ

  • چناری، علی رضا ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • چناری، علیرضا شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]

ح

  • حیدری، پویا رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • حیدری، مرضیه رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]
  • حسنی، رفیق تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 93-108]
  • حسنی، محمد مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 25-38]
  • حسین پور، سهیلا مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • حسین زاده، علی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 1-24]
  • حقانی، محمود اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • حق شناس کاشانی، فریده «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]
  • حنیفی، فریبا ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]

خ

  • خارایی، خدابخش تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 141-158]
  • خطیرپاشا، کیومرث تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]

د

  • درخشان، معراج رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]

ر

  • ریاضی، اعظم بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 109-132]
  • رافضی، زهره پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 151-166]
  • رجبی وندچالی، فاطمه شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • رحمتی، صمد اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]
  • رحمتی، فرشته تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • رحیم زاده، رحیم پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 149-170]
  • رضایی زاده، سجاد رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]
  • رضالو، مهدی ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • روحانی، سیده فاطمه شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]

ز

  • زیرک، مهدی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 1-24]
  • زمانیان، پویا امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 119-140]

س

  • سادات جعفر طباطبایی، تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 141-158]
  • سادات جعفر طباطبایی، سمانه تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 141-158]
  • ساداتی کیادهی، سید مرتضی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • سامی، رقیه کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سعیدی، فرهاد مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سلامی، نیکا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • سلیمانیان، علی اکبر پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 59-78]
  • سواری، کریم نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • سورانی، رضا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]

ش

  • شیرانی بروجنی، سودابه مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • شیرزاد، سمانه تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • شریفی، طیبه مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • شش پری، لیدا شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ص

  • صالحی، محمد شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • صالحی، محمد تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • صبوری، حامد «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]
  • صفانیا، علی محمد شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]

ط

  • طالبی، بهنام کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • طباطبایی، مینا سادات تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]

ع

  • عبدی، حیدر مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • عبدالهی، مجید امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 119-140]
  • عبدالهی، مژگان بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 39-58]
  • عراقیه، علیرضا مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 133-148]

ف

  • فارسی مدان، الهام مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • فروغی ابری، احمد علی تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • فضل‌الهی، سیف‌اله ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • فلاح تفتی، سمیه تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]

ق

  • قربان، فاطمه ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]
  • قربانی، محمود طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 1-24]

ک

  • کاظمیان مقدم، کبری رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • کیاکجوری، کریم رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • کل میشی، ابوالفضل تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • کیهان، جواد پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 149-170]

گ

  • گیوریان، حسن «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]

م

  • محمدی، رزگار نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • محمدی پور، محمد پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 59-78]
  • میرزامحمدی، محمد حسن بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 109-132]
  • ملااحمدی، مجتبی تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • مهدیان، حسین تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • مومنی، حسن رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • مومنی مهموئی، حسین شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ن

  • نیازآذری، کیومرث شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • ناظم، فتاح ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • نامور، سجاد تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • نجارپوریان، علی رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]
  • نظامیوند، سمیرا پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 171-186]
  • نظری، حسین شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • نعیمی، مصطفی پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 151-166]

و

  • وحدت بوراشان، رقیه مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 25-38]

ه

  • هارون رشیدی، همایون رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • هراتیان، رضا ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • همتیار، میر بشیر پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1399، صفحه 149-170]

ی

  • یمینی، محمد تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • یوسفی، سلمان رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]