نمایه نویسندگان

آ

  • آیباغی اصفهانی، سعید رهبری اخلاقی زمینه ساز ارتقا عدالت تعاملی و جو اخلاقی در ادارات آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 1-19]
  • آیین، طاهره اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 99-114]

ا

  • ابراهیمی، سارا پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]
  • احمدی فقیه، مریم رابطه همخوانی/نا همخوانی سبک تفکراستاد-دانشجو با ابعاد خلاقیت دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 1-24]
  • احمدی ممکانی، حمیرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • اسماعیلی شاد، بهرنگ بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 131-149]
  • اکبری، مهدی بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • الله کرمی، آزاد ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]

ب

  • بریمانی، ابوالقاسم بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 25-38]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 38-56]
  • بهروزی، بنت الهدی بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]
  • بهزادفر، فاطمه رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]

پ

  • پیرانی، ذبیح بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 23-50]
  • پروانه، آذر اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]
  • پورفرج عمران، مجید بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]

ت

  • تاشک، آناهیتا بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 79-96]
  • ترکاشوند، سینا پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 121-140]
  • تقی زاده، هادی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]

ج

  • جعفری، رباب رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 81-98]
  • جعفری هرندی، رضا ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • جهان، جواد بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 23-50]
  • جوادی پور، محمد بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 57-80]

ح

  • حاجلو، نادر رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 81-98]
  • حبیبی، زهره رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • حبیبی کلیبر، رامین تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 38-56]
  • حسنی، علی اکبر رهبری اخلاقی زمینه ساز ارتقا عدالت تعاملی و جو اخلاقی در ادارات آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 1-19]
  • حسینی، اکرم السادات رابطه همخوانی/نا همخوانی سبک تفکراستاد-دانشجو با ابعاد خلاقیت دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 1-24]
  • حسین خانزاده، عباسعلی رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • حسینی لرگانی، سیده مریم بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]

خ

  • خالق خواه، علی بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • خسروی، مهوش شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]
  • خلخالی، علی بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 165-180]
  • خورشیدیان، حمیدرضا مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]

د

  • دادفر، رامش اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 99-114]
  • دهقان، نوشین اثربخشی الگوی چندمحوری شفیع آبادی بر خود ارزشیابی عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 115-130]
  • دوستی، یارعلی مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]
  • دوست محمدی، حامد اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 99-114]

ر

  • رحمانی، طاهره بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 131-149]
  • رحیم پور، امیر مطالعه مهارت ها و زمینه های تخصصی دانش بازاریابی با رویکرد مقایسه ای میان مدیران ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان بازاریابی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 101-120]
  • رستمی نظیر، فاطمه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]
  • رسولی، آراس اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]
  • رسول زاده، بهزاد رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 81-98]
  • رشیدی، علیرضا اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]
  • رضایی شریف، علی بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • روحبخش، علیرضا مطالعه مهارت ها و زمینه های تخصصی دانش بازاریابی با رویکرد مقایسه ای میان مدیران ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان بازاریابی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 101-120]
  • رودگرنژاد، فروغ زمینه یابی برنامه های آموزش دانشگاهی در پرورش ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی) [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 119-138]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]
  • زین الدینی میمند، زهرا بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]

س

  • سپهوندی، محمدعلی بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 121-140]
  • سجادی، احمد ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • سیدنوری، سیده زهرا رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • سیفی، محمد ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]
  • سلطانی، امان اله بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]
  • سلیمانپور عمران، محبوبه مفهوم شناسی پدیده گسست نسلی و راهکارهای تربیتی برون رفت از آن [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 69-96]

ش

  • شیشه فر، هدیه اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر افزایش شادکامی و مسئولیت پذیری و کاهش احساس تنهایی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 141-160]
  • شفیع آبادی، عبدالله اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر افزایش شادکامی و مسئولیت پذیری و کاهش احساس تنهایی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 141-160]

ص

  • صادقی، ابراهیم بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 79-96]
  • صالحی، محمد بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 25-38]
  • صمدایی، عطیه مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]

ض

  • ضامنی، فرشیده بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]
  • ضرغام حاجبی، مجید رابطه همخوانی/نا همخوانی سبک تفکراستاد-دانشجو با ابعاد خلاقیت دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 1-24]

ط

  • طاهر، محبوبه رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • طوفانی نژاد، احسان ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]

ع

  • عبدالملکی، جمال بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]

ف

  • فضیلت پور، مسعود بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 79-96]
  • فقیهی، علیرضا بازشناسی کیفی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 23-50]
  • فکری، کاترین اثربخشی الگوی چندمحوری شفیع آبادی بر خود ارزشیابی عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 115-130]

ک

  • کیاکجوری، کریم زمینه یابی برنامه های آموزش دانشگاهی در پرورش ویژگی های کارآفرینانه دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی) [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 119-138]
  • کردلو، حسین ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • کریمیان، حسین ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]
  • کرمدوست، نورورزعلی بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 57-80]
  • کفاش، مهدی بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]

گ

  • گل محمدیان، محسن اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]

ل

  • لکی، داود پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]

م

  • محمدی، حاتم رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • محمدی، حسین علی ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • محمدی پویا، سهراب بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 57-80]
  • محمدی پویا، سهراب پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 121-140]
  • محمدی پویا، فرامرز پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 121-140]
  • مرتضوی کیاسری، فاطمه مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]
  • میرعرب رضی، رضا بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • میر کاظمی، مریم بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 165-180]
  • میرهاشمی، سید مجتبی رهبری اخلاقی زمینه ساز ارتقا عدالت تعاملی و جو اخلاقی در ادارات آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 1-19]
  • مروی زاده، معصومه اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 99-114]
  • منصوری، لیلا بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 121-140]
  • منظری توکلی، حمد اله بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]

ن

  • نیازآذری، کیومرث بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1395، صفحه 25-38]
  • ناطقی، فائزه ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]
  • نیلی، محمدرضا شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]

ی

  • یوسفی سعیدآبادی، رضا بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]