فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی (EDUC) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
شماره 48
شماره 47
شماره 46
شماره 45
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)
دوره 8 (1392)
دوره 7 (1391)
دوره 6 (1390)
دوره 5 (1389)
دوره 4 (1388)
دوره 3 (1387)
دوره 2 (1386)
دوره 1 (1385)
دوره و شماره:
دوره 11، شماره 47، تابستان 1395، صفحه 1-155
1
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
صفحه
1-20
حسن باقری نیا؛ محسن ایمانی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ سیدمهدی سجادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
504.77 K
2
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
صفحه
21-46
مریم جناب زاده رودباری؛ فهیمه انصاریان؛ عزت اله نادری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
205.03 K
3
پیشبینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان
صفحه
47-64
فرزانه سلیمی؛ ایلناز سجادیان
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
489.99 K
4
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال
صفحه
65-84
زهرا شاه امیری؛ محمدرضا کرمی؛ محمد اصلاحی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
146.09 K
5
تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیمگیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیمگیری مسیرشغلی با میانجیگری مهارتهای آمادگی فرصتیابی حرفهای
صفحه
85-112
سیدسجاد طباطبائی؛ حمیده جهانگرد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
731.2 K
6
اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد
صفحه
113-132
شهلا قاسمی رحمت آبادی؛ فریبا یزدخواستی؛ حمیدرضا عریضی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
643.31 K
7
تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
صفحه
133-152
حسین مؤمنی مهموئی؛ عفت پرورش
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
560.31 K
8
ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفههای هوش فرهنگی در محتوای کتابهای درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران
صفحه
153-168
حسن نجفی؛ علیرضا صادقی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
692.13 K