نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 49-62]
  • آموزش حافظه کاری مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]
  • آموزش ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]
  • آموزش عالی رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • آموزش فلسفه ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]
  • آموزش‌وپرورش شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • آموزش و پرورش ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]

ا

  • احساس شرم و گناه ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
  • اختلال یادگیری اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • اختلال وسواس جبری اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
  • ادراک از جّو مدرسه مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • ایده مطلق تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
  • ارزش شناسی مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
  • ازدواج اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • استرس تحصیلی رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • اشتیاق شغلی نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • اشتیاق شغلی و عملکرد شغلی شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
  • اصطلاحات عرفانی واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • اضطراب اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
  • اضطراب اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • اضطراب امتحان مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • اضطراب ریاضی مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
  • اعیان حسی تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
  • اغتنام فرصت اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • انتقال بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • اندیشه ها تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • اندیشه های دیویی تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • اندیشه های مطهری تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • انگیزش ریاضی مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
  • اهداف پیشرفت مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • اهمال‌کاری تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]

ب

  • بازداری پاسخ بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • باورهای اساسی پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
  • باورهای غیرمنطقی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • باورهای فراشناختی اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
  • برنامه درسی استارتاپ ساز رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
  • برنامه درسی شهودی واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • برنامه ریزی- سازماندهی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • بروز رسانی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • بهزیستی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]

پ

  • پیامدهای یادگیری پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
  • پرخاشگری تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]
  • پیشرفت تحصیلی نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]

ت

  • تخلیه هیجانی تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
  • تربیت تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • تربیت اجتماعی تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • تربیت تشکیلاتی تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • تربیت سیاسی تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • تربیت شهروندی تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 115-138]
  • تربیت شهروندی مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
  • تربیت هنری تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • تیزهوش مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • تعهد سازمانی رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 147-172]
  • توانمند سازی تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 85-106]

ح

  • حل مساله تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]

خ

  • خلاقیت تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 49-62]
  • خلاقیت ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]
  • خواجه نصیرالدین طوسی تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • خودپنداره بدنی مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
  • خودپنداره ریاضی مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
  • خودشکوفایی تحصیلی رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
  • خودگویی مثبت اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]

د

  • دانش‌آموزان ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]
  • دانش‌آموزان دوره متوسطه نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]
  • دانش‌آموز پسر اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • دانشجویان دختر مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
  • دانشجویان دختر اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
  • دانشگاه آزاد اسلامی تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 85-106]
  • دانشگاههای علوم پزشکی ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • درس ریاضی اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • درگیری تحصیلی رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
  • درمان شناختی رفتاری ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]
  • دلالت های تربیتی اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • دیوان حافظ واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • دوره دوم متوسطه ارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]

ر

  • راهبردهای یادگیری نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]
  • راهبردهای فراشناختی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • رضایت از زندگی ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
  • رضایت شغلی شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
  • رهبری اصیل ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • رهبری سخاوتمند ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
  • روسو تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • روش هم‌شاگردی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش هم‌شاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
  • رویکرد فراشناختی ولز اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
  • رویکرد قیاسی اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]

ز

  • زیباشناسی واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
  • زیبایی شناسی تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
  • زیبایی شناسی تبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
  • زنان خانه‌دار اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]

س

  • سبک‌های دلبستگی پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • سبک‌های هویت مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
  • سرمایه روانشناختی ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]

ش

  • شایستگی تحصیلی پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
  • شایستگی حرفه‌ای شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • شجره صالحین تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • شهرستان دزفول تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
  • شهروند مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]

ع

  • عدالت آموزشی شناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
  • علایق معنوی تبیین روش‌های تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
  • عمر اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
  • عملکرد پیوسته بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
  • عملکرد تحصیلی مقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
  • عملکرد ریاضی مدل ساختاری پیش‌بینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]

غ

  • غزالی اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]

ف

  • فلسفه ابتدایی ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]

ک

  • کارکنان دانشگاه تحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 85-106]
  • کیفیت زندگی اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • کیفیت زندگی کاری رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 147-172]
  • کلید واژه خودتنظیمی تحصیلی رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
  • کلیدواژه ها: رویکرد استقرایی اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • کلمات کلیدی: خودکارآمدی تدریس نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • کنترل رفتاری ادراک شده رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • کندوکاو فلسفی تاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 49-62]
  • کنش های اجرایی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • کودکان ابتدایی ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • کودکان پیش دبستانی ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]
  • کودکان فیلسوف ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]

گ

  • گروه درمانی اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
  • گمرک شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]

م

  • مدارس شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • مدارس ابتدایی پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
  • مدیران شناسایی مولفه‌های موثر بر شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزش‌وپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
  • مدیریت استعداد شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
  • مدرسه کارآفرین رابطه بین بهره گیری از مهارت‌های خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپ‌ساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
  • مدل رهبری اصیل ارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
  • مزیت رقابتی شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
  • معنویت در محیط کار ارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
  • مقاومت در برابر تغییر نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
  • مهارت تدریس رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • مهارت‌های زندگی اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
  • مهارت های مثبت اندیشی اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]

ن

  • نیازهای روان‌شناختی اساسی نیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]
  • نشخوار فکری اثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
  • نگرانی از تصویر بدنی پیش‌بینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک‌های دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
  • نگرش مذهبی مقایسه سبک‌های هویت، خودپنداره بدنی و جهت‌گیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]

و

  • واژگان کلیدی: خودبشخایشگری ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]

ه

  • هیجان تحصیلی رابطه‌ی مهارت‌های تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراک‌شده در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
  • هیجان‌های تحصیلی پیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
  • همدلی ارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
  • هوش اجتماعی ارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
  • هوش سازمانی رابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 147-172]
  • هوش هیجانی ‌اثربخشی ‌درمان‌ مبتنی‌بر‌پذیرش‌و‌تعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]

ی

  • یادگیری اثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
  • یادگیری خدمت‌محور پیامدهای یادگیری خدمت‌محور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]