نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • آموزش اشعار ریتمیک اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]
  • آموزش الکترونیک طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 25-48]
  • آموزش الکترونیکی" عکاسی امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 119-140]
  • آموزش بزرگسالان تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 85-100]
  • آموزش ترغیبی نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • آموزش عالی اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • آموزش و پرورش شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • آموزش و پرورش «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]
  • آموزگاران مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 101-114]
  • آموزه‌های دینی ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ا

  • ابعاد مدارس پژوهش محور شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • اختلال پرخوری مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • اخلاق حرفه‌ای ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • ایده پردازی تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • ارزشیابی" آموزش از راه دور" امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 119-140]
  • اسلام ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • اشتیاق به مدرسه نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • اضطراب اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]
  • اضطراب رقابتی پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 151-166]
  • اعتماد مدیران رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]
  • الگوی خان طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 25-48]
  • الگوهای ارتباطی رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • الگوهای تدریس سنتی اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • الگوهای تدریس نوین اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • اماکن ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • امکان سنجی" امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 119-140]
  • انسجام رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • انعطاف‌پذیری رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • انگیزش تحصیلی تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ب

  • بامدادگرایی مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • بانک سپه شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • باورهای هوشی تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • برنامه درسی مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 135-150]
  • برنامه درسی هنر تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • بُعد مغفول مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 135-150]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]

پ

  • پیامدها تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • پژوهش تربیتی تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 187-206]
  • پیش فرض ها تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • پیوند با طبیعت نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [دوره 16، شماره 68، 1400]

ت

  • تاب آوری تحصیلی تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • تاب‌آوری تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 187-206]
  • تاب‌آوری سازمانی رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • تجاری سازی دانش تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • تحلیل تطبیقی تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • تدریس مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • تطبیق بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 1-24]
  • تعهد شغلی مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • توانمندسازی کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • توانمندسازی سازمانی شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • توسعه کیفی تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]

ج

  • جامعه پذیری رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 21-36]
  • جو عاطفی خانواده رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]
  • حمایت اجتماعی رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • حوزه‌ غیرتخصصی و تخصصی مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]

خ

  • خسارت‌های جانی تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • خط مشی «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]
  • خود انتقادی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 49-62]
  • خودپنداره رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]
  • خودپنداره تحصیلی نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • خودکارآمدی مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • خودکارآمدی مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • خودکارآمدی رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]

د

  • دانش آموزان تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 81-94]
  • دانش‌آموزان نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • دانش‌آموزان دختر روستایی رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • دانشجویان ورزشکار پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 151-166]
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • درس تربیت بدنی شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • دستاوردها بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 1-24]
  • دوره ابتدایی تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • دوره انتقال تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 85-100]
  • دوره متوسطه پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 63-84]

ر

  • رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • رضایت دانشجویان طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 25-48]
  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]
  • رفتارگرایی تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • رفتار نوآورانه رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • رهبری تحول آفرین رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]
  • روابط مادر- فرزندی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 49-62]
  • روانشناسی سلامت مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • روش‌های ارزشیابی تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • روش‌های تدریس تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 65-95]
  • رویکرد آمیخته تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]

ز

  • زیرساخت فناوری اطلاعات ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • زیرساخت ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [دوره 16، شماره 68، 1400]

س

  • ساختارمدارس رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 21-36]
  • سازگاری با مدرسه نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • سیاست سازمانی ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سیاست های اقتصادی ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سبک‌های فرزندپروری پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 151-166]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 37-56]
  • سرسختی روانشناختی رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سرقت تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سلامت روان رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • سنتز پژوهی شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ش

  • شاخص توده بدنی مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • شادکامی رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ع

  • عامل آموزشی و پژوهشی ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • عملکرد تیمی ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]
  • عوامل اجتماعی شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • عوامل سازمانی شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • عوامل فردی شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • عوامل فردی شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • عوامل میان فردی شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [دوره 16، شماره 67، 1400، صفحه 1-20]
  • عوامل مدیریتی شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [دوره 16، شماره 68، 1400]

ف

  • فرایند خط مشی گذاری «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 175-190]

ک

  • کیفیت خدمات طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 25-48]
  • کیفیت زندگی رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • کلید واژه: درس پژوهی کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • کم توان ذهنی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 49-62]
  • کم توجهی پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 63-84]

ل

  • لکنت زبان اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 57-80]

م

  • مدیران مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 101-114]
  • مدیران ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • مدیران رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • مدیریت تعارض مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 101-114]
  • مدیریت فناوری تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • مدیریت مشارکتی مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 101-114]
  • مدیریت والدین اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 49-62]
  • مدرسه پژوهش محور شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 159-174]
  • مراکز رشد تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • مشارکت خانواده مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 135-150]
  • مشارکت کاری رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 21-36]
  • مطالب درسی پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 63-84]
  • معلمان مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • معلمان دوره ابتدایی کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • مهارت ریاضی تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 85-100]
  • مهارت نوشتن تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 85-100]

ن

  • نظام تربیت معلم بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 1-24]
  • نظریه یادگیری اجتماعی تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]
  • نگرش به تحصیل و آینده شغلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 187-206]
  • نگرش به ترس و ناامنی تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [دوره 16، شماره 67، 1400]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 187-206]
  • ویژگی های معلم بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 1-24]

ه

  • همبستگی ارزش رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]
  • همدلی بیانی مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 101-114]
  • همدلی محیطی نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [دوره 16، شماره 68، 1400]
  • هوش هیجانی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 16، شماره 65، 1400، صفحه 187-206]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد مدیران و همبستگی ارزش [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 95-118]

ی

  • یادگیری تیمی ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [دوره 16، شماره 66، 1400، صفحه 1-20]