نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار مثبت بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • آثار منفی بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • آموزش مطالعه مهارت ها و زمینه های تخصصی دانش بازاریابی با رویکرد مقایسه ای میان مدیران ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان بازاریابی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 101-120]

ا

  • احساس تنهایی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر افزایش شادکامی و مسئولیت پذیری و کاهش احساس تنهایی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 141-160]
  • ایدئولوژی برنامه درسی بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 57-80]
  • ارزش بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 25-38]
  • اضطراب بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]
  • اضطراب امتحان رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • اضطراب امتحان پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]
  • الگوی چند محوری شفیع آبادی اثربخشی الگوی چندمحوری شفیع آبادی بر خود ارزشیابی عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 115-130]
  • امید مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]
  • انقطاع نسل مفهوم شناسی پدیده گسست نسلی و راهکارهای تربیتی برون رفت از آن [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 69-96]
  • انگیزه­ی پیشرفت بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 79-96]
  • اهداف عملکردی و راهبردهای پردازش اطلاعات پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]

ب

  • بازداری پاسخ بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]
  • برنامه ریزی- سازماندهی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]
  • بروز رسانی بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]
  • بهزیستی روان شناختی اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد امید درمانی بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 1-18]
  • بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 131-149]

پ

  • پایان‌نامه شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]
  • پیش دبستانی اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 99-114]

ت

  • تاب آوری بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]
  • تعالی سازمانی بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]
  • توانمند سازی روانشناختی ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]

ح

  • حل تعارض بین فردی تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 38-56]
  • حل مسئله اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 99-114]

خ

  • خلاقیت اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 99-114]
  • خود ارزشیابی اثربخشی الگوی چندمحوری شفیع آبادی بر خود ارزشیابی عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 115-130]
  • خودپنداره بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 131-149]
  • خودپنداره­ی تحصیلی بررسی نقش میانجی‌گری خودپنداره‌ی تحصیلی در رابطه‌ی بین الگوهای ارتباطی خانواده با انگیزه‌ی پیشرفت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 79-96]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 131-149]
  • خودکارآمدی بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 121-140]

د

  • دانش‌آموزان دختر رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • دانشجویان رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 81-98]
  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 25-38]
  • دانشگاه تهران بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]
  • دبیران متوسطه بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 57-80]
  • درس پژوهی ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]
  • درس تربیت بدنی ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • دروس هدیه های آسمان ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]
  • دلایلآموزشگرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • دلایلبزرگ‌سالانگرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • دلایلهمسالانگرا بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • دوره ابتدایی ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]

ذ

  • ذهنیت فلسفی بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 57-80]

ر

  • راهکار بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • روانشناسی مثبت گرا بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 165-180]
  • رویکرد تربیتی مفهوم شناسی پدیده گسست نسلی و راهکارهای تربیتی برون رفت از آن [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 69-96]
  • رویکردهای تدریس بررسی رابطه‌ی ذهنیت فلسفی و ایدئولوژی برنامه درسی با رویکردهای تدریس در دبیران متوسطه دوم نظری. [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 57-80]

ز

  • زمینه های تخصصی دانش بازاریابی مطالعه مهارت ها و زمینه های تخصصی دانش بازاریابی با رویکرد مقایسه ای میان مدیران ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان بازاریابی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 101-120]

س

  • سازگاری تحصیلی بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 121-140]
  • سبک‌هایتفکر بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • سبک های دلبستگی بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]
  • سرمایه اجتماعی رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 81-98]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]
  • سرمایه روانشناختی رابطه بین وابستگی به موبایل، سرمایه روان‌شناختی، سرمایه اجتماعی و راهبردهای کنار آمدن در دانشجویان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 81-98]
  • سلامت عمومی مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]

ش

  • شادکامی مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]
  • شادکامی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر افزایش شادکامی و مسئولیت پذیری و کاهش احساس تنهایی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 141-160]
  • شهر کاشان ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]

ع

  • عملکرد پیوسته بررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارت‌های عصب روان شناختی کنش‌های اجرایی مغز [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 37-62]
  • عملکرد شغلی اثربخشی الگوی چندمحوری شفیع آبادی بر خود ارزشیابی عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 115-130]
  • عملکرد شغلی ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]

ف

  • فرهنگ سازمانی تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 38-56]

ق

  • قصه گویی خلاق اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 99-114]

ک

  • کارشناسی ارشد شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]
  • کارکنان بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]
  • کیفیت بخشی ارزیابی عوامل تأثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی از نظر معلمان ورزش مطالعه موردی: شهر کاشان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 1-22]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری با سرمایه اجتماعی در کارکنان دانشگاه تهران به منظور ارائه راهکارهای کاربردی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 61-80]
  • کلید واژگان:اهدافتکلیف بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]
  • کلید واژه: اتیسم مقایسه سلامت عمومی، شادکامی و امید به زندگی مادران دانش آموزان عادی با مادران دانش آموزان اتیسم [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 51-68]
  • کلید واژه: برنامه درسی پنهان بررسی آثار برنامه درسی پنهان مدارس و ارائه راهکارهایی به منظور کاهش آثار منفی و افزایش آثار مثبت [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 139-156]
  • کلیدواژه: گسست نسل مفهوم شناسی پدیده گسست نسلی و راهکارهای تربیتی برون رفت از آن [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 69-96]
  • کلید واژه ها : تحلیل محتوا ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]
  • کلید واژه ها: خودبیمارانگاری بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]
  • کلیدواژه‌ها: خودنظم‌دهی تحصیلی رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • کلید واژه ها:رهبری معنوی بررسی تاثیر رهبری معنوی و تاب آوری بر تعالی سازمانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 115-140]
  • کلیدواژه­ها:منطق­الطیر- تفکر انتقادی- تحلیلمحتوا- تحلیلمفهومی پرورش تفکر انتقادی بر اساس تحلیل محتوای کتاب منطق الطیر عطار نیشابوری [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 121-140]
  • کلمات کلیدی: مثبت گرایی سازمانی بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 165-180]
  • کودکان اثر بخشی قصه گویی خلاق بر توانایی حل مسئله و خلاقیت کودکان پیش دبستانی [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 99-114]

م

  • مازندران بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 25-38]
  • مدارس دولتی بررسی وضعیت مثبت گرایی سازمانی در مدارس دولتی [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 165-180]
  • مدیران تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 38-56]
  • مدیریت بر مبنای ارزش بررسی وضعیت مدیریت بر مبنای ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 25-38]
  • مدل علی تبیین مدل علی فرهنگ سازمانی در حل تعارض بین فردی مدیران مدارس شهر تبریز [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 38-56]
  • مسئولیت‌پذیری رابطه خودنظم‌دهی تحصیلی و مسئولیت‌پذیری با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 63-78]
  • مسئولیت‌پذیری اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر افزایش شادکامی و مسئولیت پذیری و کاهش احساس تنهایی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 141-160]
  • معلم ارزیابی شناخت معلمان از درس پژوهی و تبیین رابطۀ آن با توانمند سازی روانشناختی و عملکرد شغلی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 21-40]
  • معلمان ابتدایی بررسی رابطه بین خودکارآمدی و خودپنداره با بهزیستی عاطفی مبتنی بر شغل معلمان دوره ابتدایی دخترانه شهر بجنورد [دوره 12، شماره 49، 1396، صفحه 131-149]
  • مهارت های بازاریابی مطالعه مهارت ها و زمینه های تخصصی دانش بازاریابی با رویکرد مقایسه ای میان مدیران ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان بازاریابی [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 101-120]
  • مهارتهای تفکر انتقادی ارزیابی و تحلیل محتوای‌کتب هدیه‌های آسمان بر مبنای مهارت‌های تفکر‌انتقادی [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 97-118]

ن

  • نیازهای جامعه شناسایی موانع ایجاد همخوانی موضوعات پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی با نیازهای جامعه از دیدگاه دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 81-100]
  • ناگویی هیجانی بررسی رابطه خودبیمارانگاری با سبک های دلبستگی، ناگویی هیجانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 12، شماره 51، 1396، صفحه 19-36]
  • نظم‌دهی بیرونی پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]
  • نگرش مذهبی بررسی رابطه بین نگرش مذهبی و خودکارآمدی با سازگاری تحصیلی دانشجویان [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 121-140]

و

ه

  • هدف تسلط پیش بینی نظم دهی یادگیری براساس اضطراب امتحان و اهداف پیشرفت با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات [دوره 12، شماره 52، 1396، صفحه 41-60]

ی

  • یادگیریخودتنظیم بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیم و سبک‌های تفکر با اهداف تکلیف در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 50، 1396، صفحه 97-114]