1
استادیار و عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
2
کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
چکیده
تحقیق حاضر با عنوان « رابطهی مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن» میباشد. روش تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی است. روش جمعآوری اطلاعات، کتابخانهای و میدانی بوده که با استفاده از پرسشنامهی محقق ساخته در یک نمونه 30 تایی با استفاده از روش آلفای کرونباخ پرسشنامه سازمان یادگیرنده 899% و هوش سازمانی 968% اندازهگیری شد. جامعهی آماری آن شامل 470 نفر که به صورت تصادفی مرحلهای 124 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. اطلاعات بدست آمده با انجام محاسبات آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل نشان داد که تک تک مؤلفههای هوش سازمانی (بینش اشتراک، سرنوشت مشترک، تمایل به تغییر، جرأت و شهامت، اتحاد و توافق، کاربرد دانش و فشار عملکرد) با سازمان یادگیرنده رابطه معنی داری وجود دارد.
بنی سی, دکتر پری ناز, ملک شاهی, علیرضا. (1391). رابطه مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 7(31), 1-18.
MLA
دکتر پری ناز بنی سی; علیرضا ملک شاهی. "رابطه مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن". فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 7, 31, 1391, 1-18.
HARVARD
بنی سی, دکتر پری ناز, ملک شاهی, علیرضا. (1391). 'رابطه مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن', فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 7(31), pp. 1-18.
VANCOUVER
بنی سی, دکتر پری ناز, ملک شاهی, علیرضا. رابطه مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 1391; 7(31): 1-18.