فناوریهای جدید الکترونیکی عامل بسیار مهمی در شکلگیری بافتهای اجتماعی و فرهنگی جدید به شمار میرود و بافتهای جدید، محیطهای جدید آموزشی و راههای جدید طراحی آموزش را ایجاب میکند. متخصصان آموزشی باید تجارب یادگیری را متناسب با این وضعیت طراحی کنند. آموزش و پرورش وسیلهای مهم در انتقال فرهنگ جامعه و نشر آن است. قسمت عمدهای از آن چه دانشآموزان درباره اختیارات و امکانات زندگی خود میآموزند مربوط به تجاربی است که متخصصان آموزشی طراحی کردهاند. باید به خاطر داشت که هیچ گاه یادگیری دانشآموزان به صورت تصادفی اتفاق نمیافتد، بلکه نتیجه مستقیم تجارب و فرصتهای یادگیری آنان است. در این مقاله برخی از الگوهای طراحی آموزشی، مدل کارآیی و عقاید ساختگرایان درباره یادگیری مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.
آقاجانی, طهمورث, عزیزی, غلامرضا, صادقی, جمال. (1389). طراحی فرصتهای یادگیری در آموزش و پرورش. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 6(24), 1-15.
MLA
طهمورث آقاجانی; غلامرضا عزیزی; جمال صادقی. "طراحی فرصتهای یادگیری در آموزش و پرورش". فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 6, 24, 1389, 1-15.
HARVARD
آقاجانی, طهمورث, عزیزی, غلامرضا, صادقی, جمال. (1389). 'طراحی فرصتهای یادگیری در آموزش و پرورش', فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 6(24), pp. 1-15.
VANCOUVER
آقاجانی, طهمورث, عزیزی, غلامرضا, صادقی, جمال. طراحی فرصتهای یادگیری در آموزش و پرورش. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی
دانشگاه آزاد واحد بجنورد, 1389; 6(24): 1-15.