آموزشتاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 49-62]
آموزش حافظه کاریمقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]
آموزش ذهن آگاهیمقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]
آموزش عالیرابطهی مهارتهای تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراکشده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
آموزش فلسفهارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
آموزش گروهی والدگری راهحل- محورتاثیر آموزش گروهی والدگری راهحل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]
آموزشوپرورششناسایی مولفههای موثر بر شایستگی حرفهای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
آموزش و پرورشارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
ا
احساس شرم و گناهارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
اختلال یادگیریاثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
اختلال نارسایی توجه-بیش فعالیاثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
اختلال وسواس جبریاثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
ادراک از جّو مدرسهمقایسه اهداف پیشرفت،ادراک از جّو مدرسه وعملکرد تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش دختروپسر [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 185-204]
ایده مطلقتبیین روشهای تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالتهای تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
ارزش شناسیمبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
ازدواجاثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارتهای زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
استرس تحصیلیرابطهی مهارتهای تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراکشده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
اشتیاق شغلینقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
اشتیاق شغلی و عملکرد شغلیشناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
اصطلاحات عرفانیواکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
اضطراباثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
اضطراباثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
اضطراب امتحانمقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش همشاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
اضطراب ریاضیمدل ساختاری پیشبینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
اعیان حسیتبیین روشهای تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالتهای تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
اغتنام فرصتاغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
انتقالبررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
اهمالکاری تحصیلیمقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش همشاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
ب
بازداری پاسخبررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
باورهای اساسیپیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
باورهای غیرمنطقیاثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
باورهای فراشناختیاثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
برنامه درسی استارتاپ سازرابطه بین بهره گیری از مهارتهای خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
برنامه درسی شهودیواکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
برنامه ریزی- سازماندهیبررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
بروز رسانیبررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
بهزیستی تحصیلیمقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری و ذهن آگاهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 1-24]
پ
پیامدهای یادگیریپیامدهای یادگیری خدمتمحور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
پرخاشگریتاثیر آموزش گروهی والدگری راهحل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیشدبستانی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 197-212]
خودپنداره بدنیمقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
خودپنداره ریاضیمدل ساختاری پیشبینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
خودشکوفایی تحصیلیرابطه بین بهره گیری از مهارتهای خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
خودگویی مثبتاثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
د
دانشآموزانارائه مدلی برای افزایش خلاقیت دانشآموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 107-126]
دانشآموزان دوره متوسطهنیازهای روانشناختی اساسی، راهبردهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: آزمون یک الگوی علّی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 165-184]
دانشآموز پسراثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
دانشجویان دخترمقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
دانشجویان دختراثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
دانشگاه آزاد اسلامیتحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 85-106]
دانشگاههای علوم پزشکیارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
درس ریاضیاثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
درگیری تحصیلیرابطه بین بهره گیری از مهارتهای خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
راهبردهای فراشناختیمقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش همشاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
رضایت از زندگیارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
رضایت شغلیشناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
رهبری اصیلارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
رهبری سخاوتمندارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
روسوتبیین مبانی زیباشناسانه اندیشه های خواجه نصیر و روسو در تربیت هنری کودکان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 77-98]
روش همشاگردیمقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و روش همشاگردی بر اضطراب امتحان و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 55-76]
رویکرد فراشناختی ولزاثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
رویکرد قیاسیاثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
ز
زیباشناسیواکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 139-150]
زیبایی شناسیتبیین روشهای تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالتهای تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
زنان خانهداراثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
س
سبکهای دلبستگیپیشبینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
سبکهای هویتمقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی خودگویی های مثبت بر سرزندگی تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 53-66]
سرمایه روانشناختیارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
ش
شایستگی تحصیلیپیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
شایستگی حرفهایشناسایی مولفههای موثر بر شایستگی حرفهای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
شجره صالحینتربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
شهرستان دزفولتربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 151-178]
شهروندمبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 1-32]
ط
طرحوارههای ناسازگار اولیهپیشبینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
ع
عدالت آموزشیشناسایی مولفه های دخیل در فرایند عدالت آموزشی در بانک مسکن [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 87-106]
علایق معنویتبیین روشهای تربیت زیبایی شناسی از منظر فریدریش هگل و دلالتهای تربیتی آن [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 25-48]
عمراغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
عملکرد پیوستهبررسی عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص بر اساس مدل ساختاری مهارتهای عصب روان شناختی کنشهای اجرایی مغز [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 27-52]
عملکرد ریاضیمدل ساختاری پیشبینی عملکرد ریاضی بر اساس خودپنداره، انگیزش و اضطراب ریاضی دانشآموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 121-146]
غ
غزالیاغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 165-178]
ف
فلسفه ابتداییارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
ک
کارکنان دانشگاهتحلیل معنایی توانمند سازی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ایران و دانشگاه های کانادا [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 85-106]
کیفیت زندگیاثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارتهای زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
کیفیت زندگی کاریرابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 147-172]
کلید واژه خودتنظیمی تحصیلیرابطه بین بهره گیری از مهارتهای خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
کلیدواژه ها: رویکرد استقراییاثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
کلمات کلیدی: خودکارآمدی تدریسنقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
کنترل رفتاری ادراک شدهرابطهی مهارتهای تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراکشده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
کندوکاو فلسفیتاثیر آموزش به شیوه کند و کاو فلسفی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 49-62]
کنش های اجراییاثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
کودکان ابتداییارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
کودکان پیش دبستانیاثربخشی درمان مبتنیبرپذیرشوتعهد و درمان شناختی رفتاری بر مولفه های هوش هیجانی مادران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 17-34]
کودکان فیلسوفارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
گ
گروه درمانیاثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 83-98]
گمرکشناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
م
مدارسشناسایی مولفههای موثر بر شایستگی حرفهای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
مدارس ابتداییپیامدهای یادگیری خدمتمحور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
مدیرانشناسایی مولفههای موثر بر شایستگی حرفهای مدیران مدارس از دید متخصصان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 127-142]
مدیریت استعدادشناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
مدرسه کارآفرینرابطه بین بهره گیری از مهارتهای خودتنظیمی و خودشکوفایی تحصیلی با پدیدار سازی برنامه درسی استارتاپساز ادراک شده در مدرسه کارآفرین [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 63-84]
مدل رهبری اصیلارائه مدل رهبری اصیل در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 1-26]
مزیت رقابتیشناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته) [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 57-82]
معنویت در محیط کارارائه الگوی رهبری سخاوتمند با تاکید بر معنویت در محیط کار در آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 35-54]
مقاومت در برابر تغییرنقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 179-194]
مهارت تدریسرابطهی مهارتهای تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراکشده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
مهارتهای زندگیاثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارتهای زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو [دوره 15، شماره 62، 1399، صفحه 99-114]
مهارت های مثبت اندیشیاثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر کاهش اضطراب دانشجویان دختر دانشگاه آزاداسلامی واحد سبزوار [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 143-164]
نشخوار فکریاثربخشی درمان مبتنی بر رویکرد فراشناختی ولز بر باورهای فراشناختی و نشخوار فکری زنان خانه دار دارای اختلال وسواس جبری [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 107-120]
نگرانی از تصویر بدنیپیشبینی نگرانی از تصویر بدنی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه و سبکهای دلبستگی [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 1-16]
نگرش مذهبیمقایسه سبکهای هویت، خودپنداره بدنی و جهتگیری مذهبی در دانشجویان دختر [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 99-114]
و
واژگان کلیدی: خودبشخایشگریارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
ه
هیجان تحصیلیرابطهی مهارتهای تدریس ،هیجان تحصیلی،استرس تحصیلی و کنترل رفتاری ادراکشده در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 179-210]
هیجانهای تحصیلیپیش بینی باورهای اساسی بر اساس شایستگی تحصیلی با میانجیگری هیجان های تحصیلی [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 173-192]
همدلیارائه الگوی تاثیر سرمایه روانشناختی، رضایت از زندگی، همدلی، احساس گناه و شرمساری با خود بخشایشگری در دانشجویان [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 193-220]
هوش اجتماعیارائه مدل آموزش فلسفه برای کودکان با تأکید بر حل مسئله اجتماعی [دوره 15، شماره 64، 1399، صفحه 67-86]
هوش سازمانیرابطه کیفیت زندگی کاری و هوش سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس [دوره 15، شماره 61، 1399، صفحه 147-172]
یادگیریاثر بخشی آموزش با رویکرد استقرایی وقیاسی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم متوسطه اول شهر ازنا [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 115-144]
یادگیری خدمتمحورپیامدهای یادگیری خدمتمحور در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 15، شماره 63، 1399، صفحه 145-164]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد