آ
-
آموزش
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
-
آموزش فلسفه برای کودک
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]
-
آموزش گروهی
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
-
آموزش گروهی
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
-
آموزش مهارت های اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
-
آموزههای ادیان توحیدی
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]
ا
-
ابعاد شوخ طبعی
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
-
احساس تنهایی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
-
ارزش تکلیف
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
-
اصفهان
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
-
اقدام برای رشد فردی
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
-
الگو
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
-
انگیزش تحصیلی"
رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
-
اهرم مالی
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
-
اهمالکاری تحصیلی
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]
ب
-
بدیعهپردازی
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
-
برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه)
بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]
-
برنامه درسی فلسفه محور
بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
-
بلغم
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]
ت
-
تاب آوری
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]
-
تحلیل سؤال
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
-
تفکر اقدام پژوهی
بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
-
توسعه پایدار گردشگری
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]
ح
-
حافظه فعال
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
-
حل مساله
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]
-
حل مسئله
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
خ
-
خلاقیت
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
-
خودراهبری
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
-
خودشیفته
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
-
خود شناسی
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
-
خودمختاری پژوهشی
ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]
د
-
دانش آموزان پرخاشگر
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
-
دبیران متوسطه اول
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
-
دم
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
-
دوره متوسطه
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
ر
-
رشد فروش
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
-
رضایت از تدریس
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تدریس بدیعهپردازی و حلمسئله بر خلاقیت و رضایت دانشآموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
-
رفتارهای اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
-
رفتارهای پرخطر
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
-
روا سازی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
-
روایی سازه
ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]
ز
-
زبان انگلیسی
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]
س
-
ساختار دانش
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
-
سبک ترجیحی تدریس
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
-
سبکهای مقابله ای و تحمل ابهام
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
-
سلامت روان
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
-
سه رگه تاریک شخصیت
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
-
سودا
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
-
سودآوری
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
ش
-
شاخص های روان سنجی
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
-
شبکه اجتماعی
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
-
شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی (MBCT)
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]
-
شهر اصفهان
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
-
شیوه شناختی
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
ص
-
صفرا
بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
ض
-
ضد اجتماعی
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
ط
-
طبقه بندی شناختی اندرسون و کراتول
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
ع
-
عادتهای مطالعه
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]
-
علوم تجربی
تحلیل سؤالهای آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آنها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
ف
-
فرایند یاددهی- یادگیری
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
-
فرسودگی
تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]
ق
-
قصه گویی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با روش قصهگویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانشآموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
ک
-
کارکرد اجرایی
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
-
کارکردهای فعالیت گروهی
تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
-
کتاب درسی
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
-
کفایت اجتماعی
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
-
کیفیت
طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
-
کیفیت تجارب یادگیری
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
-
کیفیت زندگی کلاسی
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
-
کلید واژه ها
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
-
کلیدواژه ها: آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
-
کلید واژه ها:سبکهای فرزند پروری"
رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
-
کلید واژهها: کیفیت زندگی
سهم مولفههای کیفیت تجارب یادگیری در پیشبینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
-
کمال گرایی"
رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
-
کمیته امداد
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
-
کودکان
بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
-
کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]
گ
-
گردشگری
نقش آموزههای تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]
م
-
ماکیاولی
رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
-
متقاضیان وام خوداشتغالی و خودکفایی
اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
-
مدیریت خشم
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
-
میزان توجه
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
-
معنویت در کار"
رابطه معنویت در کار با عملکرد سازمانی معلمان بر اساس مؤلفههای مدل اچیو [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-120]
-
مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
-
مهارت تفکر انتقادی
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
-
مهارت های اجتماعی
بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]
ن
-
ناتوانی یادگیری نارسانویسی
مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
-
نوجوانی
بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانشآموزان دوره متوسطهی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
و
-
واژگان
اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]
-
واژه های کلیدی: اثربخشی
بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]
-
واژههای کلیدی: درمان مبتنی بر نوروفیدبک
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]
-
ویژگیهای شخصیتی مدیرعامل
رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
ه
-
هیجان خواهی
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
-
همسانی دورنی
ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]
-
همودیالیز
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]
-
هوش اخلاقی
تبیین اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادتهای مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]
-
هوش هیجانی
پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد