نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
  • آموزش فلسفه برای کودک اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]
  • آموزش گروهی اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
  • آموزش گروهی بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
  • آموزش مهارت های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
  • آموزه‌های ادیان توحیدی نقش آموزه‌های تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]

ا

  • ابعاد شوخ طبعی رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
  • احساس تنهایی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
  • ارزش تکلیف ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزش‌ تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
  • اصفهان نقش آموزه‌های تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
  • اقدام برای رشد فردی اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
  • الگو طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
  • انگیزش تحصیلی" رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
  • اهرم مالی رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
  • اهمال‌کاری تحصیلی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادت‌های مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]

ب

  • بدیعه‌پردازی بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
  • برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]
  • برنامه درسی فلسفه محور بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
  • بلغم بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
  • بهزیستی روانشناختی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]

ت

  • تاب آوری تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]
  • تحلیل سؤال تحلیل سؤال‌های آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آن‌ها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
  • تفکر اقدام پژوهی بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
  • توسعه پایدار گردشگری نقش آموزه‌های تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]

ح

  • حافظه فعال مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
  • حل مساله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]
  • حل مسئله بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]

خ

  • خلاقیت بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
  • خودراهبری بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
  • خودشیفته رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
  • خود شناسی رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
  • خودمختاری پژوهشی ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]

د

  • دانش آموزان پرخاشگر تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
  • دبیران متوسطه اول تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
  • دم بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
  • دوره‌ متوسطه بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]

ر

  • رشد فروش رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]
  • رضایت از تدریس بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 63-84]
  • رفتارهای اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]
  • رفتارهای پرخطر پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
  • روا سازی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزش‌ تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
  • روایی سازه ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]

ز

  • زبان انگلیسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]

س

  • ساختار دانش طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
  • سبک ترجیحی تدریس رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
  • سبکهای مقابله ای و تحمل ابهام پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
  • سلامت روان بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
  • سه رگه تاریک شخصیت رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
  • سودا بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]
  • سودآوری رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]

ش

  • شاخص های روان سنجی تحلیل سؤال‌های آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آن‌ها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]
  • شبکه اجتماعی طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBCT) اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]
  • شهر اصفهان تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
  • شیوه شناختی اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]

ص

  • صفرا بررسی اثربخشی مزاج های چهارگانه بر سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 57-76]

ض

  • ضد اجتماعی رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]

ط

  • طبقه بندی شناختی اندرسون و کراتول تحلیل سؤال‌های آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آن‌ها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]

ع

  • عادت‌های مطالعه تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادت‌های مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]
  • علوم تجربی تحلیل سؤال‌های آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آن‌ها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 153-180]

ف

  • فرایند یاددهی- یادگیری تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
  • فرسودگی تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 1-24]

ق

  • قصه گویی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 101-124]

ک

  • کارکرد اجرایی مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
  • کارکردهای فعالیت گروهی تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 1-20]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
  • کفایت اجتماعی تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
  • کیفیت طراحی الگوی نظری ساختارهای جدید دانش درشبکه اجتماعی و بهبود کیفیت آموزش [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 61-80]
  • کیفیت تجارب یادگیری سهم مولفه‌های کیفیت تجارب یادگیری در پیش‌بینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
  • کیفیت زندگی کلاسی سهم مولفه‌های کیفیت تجارب یادگیری در پیش‌بینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
  • کلید واژه ها پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
  • کلیدواژه ها: آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اضطراب اجتماعی و سازگاری اجتماعی پسران دبیرستانی شهر کرمان [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 1-16]
  • کلید واژه ها:سبکهای فرزند پروری" رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
  • کلید واژه‌ها: کیفیت زندگی سهم مولفه‌های کیفیت تجارب یادگیری در پیش‌بینی کیفیت زندگی کلاسی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 44-62]
  • کمال گرایی" رابطه سبکهای فرزند پروری و ابعاد کمال گرایی والدین با انگیزش تحصیلی فرزندان آنها در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان دامغان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-118]
  • کمیته امداد اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
  • کودکان بررسی تاثیر برنامه درسی فلسفی بر مهارتهای تفکر اقدام پژوهی کودکان [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 25-56]
  • کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]

گ

  • گردشگری نقش آموزه‌های تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 125-152]

م

  • ماکیاولی رابطه سه رگه تاریک شخصیت و ابعاد شوخ طبعی [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 77-90]
  • متقاضیان وام خوداشتغالی و خودکفایی اثربخشی آموزش گروهی براساس نظریه شناختی بر اقدام برای رشد فردی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 43-56]
  • مدیریت خشم بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]
  • میزان توجه بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]
  • مطالعات اجتماعی تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به مهارت های اجتماعی فلنر [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 17-42]
  • معنویت در کار" رابطه معنویت در کار با عملکرد سازمانی معلمان بر اساس مؤلفه‌های مدل اچیو [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 101-120]
  • مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس ارزش‌ تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 13، شماره 53، 1397، صفحه 115-130]
  • مهارت تفکر انتقادی رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
  • مهارت های اجتماعی بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]

ن

  • ناتوانی یادگیری نارسانویسی مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 79-100]
  • نیازهای اساسی روانشناختی رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 37-60]
  • نوجوانی بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 85-110]

و

  • واژگان اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 25-36]
  • واژه های کلیدی: اثربخشی بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 132-148]
  • واژه‌های کلیدی: درمان مبتنی بر نوروفیدبک بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افزایش میزان توجه کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 159-174]
  • ویژگی‌های شخصیتی مدیرعامل رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی [دوره 13، شماره 56، 1397، صفحه 61-78]

ه

  • هیجان خواهی پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]
  • همسانی دورنی ساختارعاملی مقیاس خودمختاری پژوهشی [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 121-140]
  • همودیالیز اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 149-162]
  • هوش اخلاقی تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان بر اساس هوش اخلاقی و عادت‌های مطالعه [دوره 13، شماره 54، 1397، صفحه 41-60]
  • هوش هیجانی پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام [دوره 13، شماره 55، 1397، صفحه 111-132]